Üdvözöljük a Sandbury-nél!

Kosár0 termék

Hogyan vásárolhatok?

A sandbury.hu-t bárki használhatja. A termékek összeállítását, honlapon történő keresését és a vásárlási folyamatot igyekeztünk a lehető legegyszerűbbre tervezni, és folyamatosan fejlesztjük tovább.

Hogyan fizethetek?

A fizetés történhet többféle módon:
- utánvéttel, a kiszállításkor
- előre utalással
- készpénzzel, személyes átvétel esetén

Az árukat – az utánvétes vásárlás kivételével – a vételár beérkezésekor tudjuk elindítani. Minél gyorsabb fizetési módot választ, annál gyorsabban tudunk mi is szállítani.

Hogyan történik a kiszállítás?

A sandbury.hu-n rendelt termékeket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk Kiszállító partnerünk, a DPD segítségével.

A házhozszállítás ideje raktáron lévő áruink esetén 2-4 munkanap. A konkrét kiszállítási időről e-mailben kap tájékoztatást. Csomagját a DPD-től kapott kódjával online nyomon tudja követni. Praktikus, ha olyan helyet ad meg kiszállítási címnek, ahol biztosan átveszik munkaidőben a csomagját.

A kiszállítás díja 0-14.999 Ft vásárlási értékig 990 Ft, 15.000 Ft vásárlási érték fölött ingyenes.

Személyes átvétel

Amennyiben a csomagját személyesen szeretné átvenni, úgy azt megteheti irodánkban a Csillaghegy Irodaház 1037 Budapest, Csillaghegyi út 19-21. IV. emelet. Az átvételre csak hétköznapokon van lehetőség 8 és 16 óra között. A személyes átvétellel kért rendeléseket MINDEN ESETBEN ÍRÁSBAN VISSZAIGAZOLJUK, hogy mikortól átvehető a csomag. Kérjük, hogy várják meg a visszaigazoló emailt és csak azt követően jöjjenek a csomagért! A csomagátvételi pontunkon bankkártyás fizetésre sajnos nincs lehetőség, csak készpénzt tudunk elfogadni.

 

Reklamáció

Futárral kiszállított rendeléssel kapcsolatos bármilyen reklamációt (pl., számlareklamáció, hiányzó áru, töréskár stb.) a csomag átvételétől számított 48 órán belül kérjük írásban eljuttatni a rendeles@sandbury.hu email címre. Töréskár illetve a csomagoláson tapasztalt, sérülésre utaló külsérelmi nyomok esetén kérjük, reklamációjához mellékeljen fotót az eltört termékről + a csomagolásról, lehetőség szerint dokumentálva a kicsomagoláskori állapotot. Amennyiben reklamációját elmulasztja, azt a megadott határidőn túl nem áll módunkban elfogadni. 

Regisztráció

Amennyiben még nincs fiókja, hozzon létre egyet 1 perc alatt! Miért?
Mert bizonyos szolgáltatásainkhoz sokkal előnyösebb a regisztráció:
- Vásárlás: a kiszállítás, fizetés, egyéb információkat csak egyszer kell megadnia, a következő alkalommal már néhány gombnyomással elküldheti rendelését!
- Kívánságlista: ahhoz, hogy meg tudjuk jegyezni, kinek milyen termékek tetszenek, regisztrálni kell, így tudjuk hozzákapcsolni a termékeket a felhasználókhoz.
- Akciók: az akcióinkról csak azt tudjuk értesíteni, aki megadta nekünk az e-mail címét.

A regisztráció egyszerű: név, e-mail cím és jelszó megadása után már meg is történt! Regisztráljon most! Tényleg csak egy perc! - regisztrálok

A sandbury.hu elérhetőségei
cégnév: Timáry-Szinfolt Kft.
székhely: 1037 Budapest, Tanuló u. 1.

ügyfélszolgálat, személyes csomag átvétel:: 1037 Budapest, Csillaghegyi út 19-21. (H-P: 8 és 16 óra között)

telefon: +36 30 637 8581 (8-16h)

e-mail: ugyfelszolgalat@sandbury.hu